BestDayOfMyLife

Kan inte beskriva hur grymt bra min dag har varit, det började med att jag drog till marieberg och shoppade lite, sen kom jag hem och fixade mig inför vox festivalen, drog dit med Zin och sen träffadd jag Mona, Sumaya Ropak Asma och Adna där så festade loss med dom skit kul var det
skrek som fan när Malcolm B, Adam Kanyama och Dani M kom in. Har ont i benen och halsen av allt skrikande och dansande. Folk puttades också så fick extra ont men ska inte klaga för det var den bästa dagen på länge med dom bästa människorna sen efter det avslutade jag kvällen på Mc med Ayan amina och hennes vänner. Iaf nu ska jag ta och lägga mig det känns som om mitt huvud kommer spränga när som helst och har ont i öronen, Godnatt people <3
 
      Jag och min prins
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback