'In three words i can sum up everything ive learned about life ; it goes on'

Sha bloggen! Igår kom Malcom b, Adam kanyama och Dani M till V.ox!! skitkul var det ( även fast jag bara hann se M.B och A.K) Drog dit med Mona och på plats träffade jag Yasmin , Asma och några från min klass :) . Vi sjöng med , dansade och tyvär plågar det mig idag :( har skit ont i öronen , benen och halsen :'( , men aja var tvungen att dra lite tidigare och hann inte se dani m , men det gör faktist inte så mycket då jag hade sjukt kul iaf. Idag har jag ansträngt mig och gjort mina matteläxor :D ( avskyr matte ) . Tänkte ocksá berätta en halvgammal nyhet, började skolan i måndags yeeey (not) så det känns bokstavligt talat som att jag behöver repetera allt från sjuan och åttan för att ens förstå ngt.  Pågrund av det kommer ni att märka att jag inte kmr att blogga så mkt -_- byebye :* / sumaya
 HAHAHAHA ( gammal bild )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback