Mcdonaaaalds :D

Sha bloggen idag var jag mest ute drog ut med Mona och Mohammed för en promenad men vi hamnade tillslut i Mcdonalds och köpte dom nya milkshaken(Frappés) som är skit goda kan inte sluta köpa dom iaf vi tog med dom hem för o dricka dom senare under kvällen vi fastade alla 3
sen gick vi mest runt och promenerade tills vi blev trötta, när jag kom hem hade min syster ayan köpt hårfärg så vi bestämde oss för att färga håret brunt och självklart ville Amina också så vi färgade håret brunt alla 3 men innan det blonderade vi håret för att den bruna färgen skulle synas mer, bilder kommer imorgon om jag hinner.

Egobilder med Mona 

 
Ungefär så ser dom ut ;)
Bye bloggen<3/yasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback