vidriga människor!

Hello bloggen Yasmin här ska berätta lite om min dag. Har inte gjort så mkt under dagen pga det regnade så mycket satt mest hemma och kika Abdi Eli hahah älskar den där killen han är så rolig och får en alltid att garva kan snacka med han upp till kl 4/5 på morgonen iaf senare på kvällen runt 11 drog jag till Moskén med Amina Mohammed Mona Safa Asma och Bashir tyvär så kunde inte Sumaya följa med men hon kommer imorgon hoppas jag, iaf det kändes så himla skönt att be det kändes som om allting plötsligt blev mycket lättare och jag bar på något tungt innan sen var vi klara med bönen och skulle vänta på killarna när vi upptäckte att Mohammeds cykel var baxad vi fick leta och leta i mörkret tills vi hittade den gömd under en buske. Förstår fortfarande inte hur någon kan baxa en cykel och gömma den för att sedan gå in och be? Det går liksom inte ihop att begå synder samtidigt som man går in i Moskén för o bli av med dom? Man väll iaf visa lite respekt när man är i guds hus speciellt under Ramadan ett stort X på den/dom som tog hans cykel riktigt fult gjort
hur som helst så tog vi tillbaka cykeln och cyklade hem i mörket vi var hemma runt 1 så nu ska jag nog sova efter att jag har tvättat bort ansiktsmasken som jag lägger varje kväll innan jag sover men aja
Godnatt alla <3/ Yasmin
Egobild som jag tog innan vi drog :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback