I'm surrounded by great family and friends, I don't know what i would do without them

Hej på er alla !!
Min dag började med att jag vaknade och drog till skolan, helt sjukt hur många läxor vi redan har fått och som måste vara klara snabbt. Förra veckan Torsdags var jag ute och tältade i skogen med klassen, vi paddlade till platsen vi skulle campa i. Det kanske låter kul att vi paddlade men det gjorde ont i hela kroppen efter flera timmars paddling med Sabina, vi sög i början men det gick bättre senare. Vi hade jättekul, speciellt när jag Kajsa, Alicia, Dina och Ropak satt i brasan med några killar ifrån våran klass, jag fick höra massor med saker som jag blev chockad över men vem bryr sig, alla gillar ju gossip, på natten när alla la sig så var vi tjejer uppe och satt och busringde folk i tältet vissa var dryga men det var en skit rolig kille som spelade med. han blev inte sur elr något så vi snackade med han länge, älskar sånna människor men tillslut tröttnade killen på oss och la på så efter det bestämde vi oss för att vandra runt i skogen, vi hittade inget intressant förutom en anka som vi trodde var en grävling. Vi sov nästan inget den natten vi pratade mest o sånt, på morgonen vaknade vi av att vi alla låg på varandra och tältet hade vält åt sidan så vi gick upp och Ropak stekte amerikanska pannkakor till oss, efter frukosten var det dags att åka hem. Jag var så trött och hade ont i hela kroppen så jag ringde pappa och han hämtade mig från resecentrum hem, somnade i bilen.
När jag väl var hemma duschade jag och somnade i mammas dubbelsäng  och sov där till klockan halv 9.
Sen väckte syrran mig och vi beställde hem 2 familjerpizzor och hyrde film och köpte lite snacks, så jag hade mys med familjen och tog det bara lugnt. Kvällen kunde inte sluta bättre, kärlek till min familj.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback