Fuck fake friends, where your real friends at?

Hello alla, min dag började med att jag o syrran fixade en god frukost till oss, sedan drog vi och joggade i en timma. När vi kom tillbaka hade Syrran reserverat biobiljetter och platser till oss så jag drog upp på bio med henne och lillebrorsan, vi såg Percy Jackson den va skit rolig, filmer blir alltid roliga när någon svart är med heheh, iaf sen kom jag hem och tog det lite lugnt, min systers kompis Sofia var här och skulle sova över så just nu sitter jag med dom o kollar på film well... Kollar inte på filmen direkt den ee as tråkig så sitter
mest o kikar med Mona, Sumaya och Abdi.
Justeee min syster överraskade mig med väskan jag ville ha och sen beställde vi parfymer på Victorias secret så jag fick det jag ville ha tillslut. sen vill jag också nämna att jag hatar falska människor som ska leka dina "vänner" men det enda dom gör är att dom snackar skit bakom ryggen på dig och backstabbar dig och det värsta av allt, dom anklagar dig för något du inte ens har gjort bara för att dom vill ha drama, men jag bryr mig inte särskilt mycket för dom är borta ur mitt liv nu och jag har kvar mina andra underbara vänner och dom vet vilka dom är
Xoxo /yasmine
        Bilder
            frukosten(nyttig)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback